آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

مراسم سینه زنی دهه 60 از مرحوم علی دشتی



مراسم سینه زنی | دهه شصت
نوحه خوانک مرحوم علی دشتی نجار
واحد: شیعه زن به سر

نظرات 16 + ارسال نظر
رضا.ن جمعه 12 آذر 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

علی آقا سلام
دست شما درد نکنه

asad جمعه 12 آذر 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

با سلام لطفا نوحه علی دشتی را بگذارید"ای یوسف ثانی ای شبه پیمبر رو جانب میدان ای ثانی حیدر"

متن نوحه هم بگذارید

احمد جمعه 12 آذر 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

مرسی
بازم ادامه بده
اجرت با اما حسین

لطفا ای یوسف ثانی ای شبه پیمبر رو بذارید
ممنون

مرسی لطفا از مداحان ابادانی هم مداحی بذارید باتوجه به فرا رسیدن ماه محرم تعدادپست هایتان را بیشتر کنید به وبلاگ ما هم سر بزنید. یا حسین

سلام دوست عزیز.
دوستان آبادانی با ۲/۳ تا وبلاگ (از جمله خود شما) در همین زمینه فعالیت می کنند

حاج علی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام علی آقا
دستت درد نکنه. خیلی ممنون. انشالله اجرت با حضرت سید الشهدا.
راستی نوحه ای که ازتون خواستم رو پیدا نکردین؟

ممنون.
پیدا کردم به زودی روی وب قرار میگیره

هادی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
مرسی از شما بابت این فایل
لطفا از مرحوم علی دشتی نوحه و واحدهای دیگر هم برای بازدیدکنندگان ارائه دهید .
ممنون از شما

رضا شنبه 13 آذر 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.matamdaran.ir

سلام-باذولجناخ به روزم.

حاج علی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام علی آقا
دستت دردنکنه. انشالله اجرت با آقا امام زمان باشه. راستی من یه سری از سینه زنی های قدیمی، مثل بخشو و حاج مصطفی گراشی رو دارم، چطور میتونم براتون بفرستمش تا تو وبلاگتون قرار بدین؟

سلام دوست عزیز.
باهام تماس بگیر ۰۹۳۸۰۸۱۴۷۳۰

م.د سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 03:12 ق.ظ

http://koyedehdahsti.blogfa.com

محمود سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://shir-blue.blogfa.com

سلاااااام
من بچه تهرانم ولی به دلیل شغل بابام مجبورم توی بوشهر زندگی کنیم
می تونم روی کمک شما حساب کنم
اخه من خیلی از مداحی های بوشهر خوشم اومده
مخصوصا گراشی و میرشکاری
اگه خبرم کنی خوشحال میشم
چند تا نوحه خوب می خواستم

محمد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://valfajr,ir

علی آقا سلام تو صیه ها یاد نرود رضا صفا ئی

نجوا چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
ممنون از نوحه های خوبتون
التماس دعا.

رضا.ن پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام علی آقا
از اینکه یادی از عزیزانی که سالها در این دستگاه زحمت کشیدند و حالا در بین ما نیستند میکنی و شاید بعضیها این اشخاص رابیاد ندارند از شما ممنونم و اگر از مرحوم علی سیاوشی هم مطلبی داری برایمان در وبت قرار بده.ممنون اجرت با سیدالشهدا(ع)

asad پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

با سلام لطفا متن و نوحه کامل "ای یوسف ثانی ای شبه پیمبر"را بگذارید

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

روحش شاد

بندرو جمعه 19 آذر 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://bandaru.blogfa.com

سلام
من از بخشو و علی دشتی خیلی نوحه جمع آوری کردم.
دست شما هم درد نکنه بابت ای نوحه
راستی مینونم باهاتون همکاری کنم.

سلام
من همیشه نیازمند و منتظر همکاری دوستانی مثل شما بودم
باهام تماس بگیرید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد