آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

شیعیان از نو شد ماه محرم با ناله و غم

سلام دوستان.
امیدوارم حالتون خوب باشه. بلاخره بعد از مدتها که به فکر یه وب لاگ با موضوع عزاداری سنتی بوشهری بودم جامه ی عمل پوشیدم و این وب لاگ از امروز با اسم آوای لیان (لیان که همون اسم قدیمی بوشهره و آوا هم که همون نوحه ها و مرثیه ها و... که تو بوشهر می خونن و قدمت زیادی هم داره) آغاز به کار می کنه.

این هم چند تا عکس از مراسم های سال گذشته

مراسم سینه زنی در مسجد دهدشتی

بلند کردن شده توسط عزاداران کوی دهدشتی بوشهرشب عاشورا سال 85

یزله یا همون بُرِ حیدری در حسینیه زیارتی ها کوی جبری

 

برای پست اول دو واحد یکی از حاج مصطفی گراشی که محرم سال ۸۴ اجرا شده و دیگری از ایمان میرشکاری که محرم سال ۸۵ اجرا شده رو برای شما عزیزان گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد. 

سینه ام لبریز از احساس شد(گراشی) 

چون قلم مینالد از نو وای من(میرشکاری) 

با توجه به اینکه این وبلاگ تازه شروع به کار کرده و پست اولش هم هست من بی صبرانه منتظر نظرهاتون تو وب لاگ هستم تا بتونم با کمک شما اونو تکمیل کنم و یه چیزی در خور شما عزیزان ارائه بدم.
راستی عزیزان الوداع الوداع ست امشب شب عاشوراست ما رو هم تو این شب دعا کنین.
مرواتون همه سال باشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
سپهر جمعه 28 دی 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.s-p-r.blogsky.com

سلام علی آقا گل.خوبید شما.خسته نباشید.عزاداری هاتون قبول حق . از اینکه پا به این عرصه نهادید خوشحالم.امیدوارم بتونیم از راهنماییهای همدیگر استفاده کنیم .در ضمن فایلها نیز بسیار جالب بودند.بازم از این کارا بکن.به کلبه درویش ما هم یه سری بزن. قربان تو.////یا حق

علی (عزاداران بوشهر) شنبه 29 دی 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.yas-86.blogfa.com

سلام مروات همه سال.ممنون که به وب من سر زدی شما هم وب جالب و جذابی داری.

یونس شنبه 29 دی 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

علی آقا مروات همه سال باشد اگر صدای مداحان اهل بیت
را دروبلا ک بزاری جالب تر میشه (یا حسین)

اصغر شنبه 29 دی 1386 ساعت 04:40 ب.ظ


سلام. علی جان آفرین بر شما عکس از عزادری وسنتهای استان بوشهر درماه وصفر در وبلاکت برامون بزار عالی میشه.
موفق باشی

saeed چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.bakhsho.blogfa.com

عالی ترین هستی ادامه بده

علی سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

اقا من اولین باره اومدم تو این وبلاگ ولی خیلی خوشم اومده
عامو مروات همه سال انشا الله بتونی زیر بیرق سیداشهدا به هر جا که می خوای برسی فقط یه درخواست دارم اونم اینه که متن نوحه ی ای عزادار حسین بن علی گوش نما رو برام بنویسی البته این یه خواهشه اگه در توانت هست
مروات همه ساله

امین شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

برا شروع خوبه امیدوارام از تمامی مداحان برای دانلود بزارییدد مرواتون همه ساله

احمد معرفت یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

با سلام مرواتون همه سال و تشکر از زحمات شما

لطفا متن کامل نوحه ؛سینه ام لبریز از احساس شد؛ و نوحه :قلم از نو مینالد وای من؛ را در سایت بگذارید ممنونم منتظر متن نوحه هستم

احمد معرفت شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام نوحه ؛سینه ام لبریز از احساس شد قابل دانلود نیست؛
لطفا راهنمایی کنید چه کنم
ممنونم

سلام احمد جان.
آقا من چون این فایل ها رو توی سایت 4shared دانلود می کنم باید از توی صفحه ای که از این سایت باز می شه دانلود کنید.
توضیح کامل توی نظرات پست شام جانسوز گذاشتم.

محمد چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.valfajr.ir

عصر روز ۲۷ بهمن ۸۷ مراسم تجلیل از مداحان رضا صفا ئی و خرما ئی پور در سینما بهمن بوشهر سا عت ۱۸۳۰ برگزار میگردد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد