آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

شب جمعه 22محرم 1429

سلام دوستان.
برای این پست 2 تا واحد یکی از ایمان میرشکاری و دیگری از مرحوم بخشو (جهانبخش کردی زاده) به سفارش دوست گرامی علیرضای عزیز که تو پست قبلی درخواست کرده بودند و یک نوحه جدید از ایمان میرشکاری(نوحه و واحد ایمان میرشکاری رو همین دیشب ضبط کردم) که از کارهای خوب نوحه ساز خوب بوشهری آقای مهندسی است رو برای شما آماده کردم. امیدوارم خوشتون بیاد.
دیشب مراسم سینه زنی مسجد زیارتی ها با وجودی که خلوت بود ولی خیلی گرم بود خصوصا اجرای واحد "شد وداع آخرین" که در ادامه هم با مصیبت همراه بود سینه زن رو به شور برد.
منتظر نظرات دوستان خونگرم هستم.
مروای همهتون هرساله باشه.







"محرم آمدُ شد دلها پر از غم(ایمان)"
دانلود 

"شد وداع آخرین (ایمان)"
دانلود 

"گفت زینب به سر نعش حسین(بخشو)"
دانلود

شام جانسوز

سلام دوستان عزیز.
قبل از آپ امروز می خوام یه چیزی بگم.
من وقتی این وب رو زدم بیشتر خواسته های شما مد نظرم بود ولی میبینم که هیچ نظری نذاشتین.
شما می تونید نوحه ها و واحدهای قدیمی رو تو نظرات از من درخواست کنین یا حداقل یه نظری تا دلگرم به ادامه کار تو این وبلاگ بشیم. امیدوارم از حالا به بعد درخواست هاتون رو ببینم.
برای این پست نوحه جدیدی از ایمان میرشکاری گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد فقط اگه کیفیتش پائینه برای اینه که با موبایل ضبط شده به بزرگواری خودتون ببخشید. 


"شام جانسوز شه کون و مکان است شیعیان(ایمان میرشکاری)"

 

مرواتون همه ساله باشه انشاالله