آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

شام جانسوز

سلام دوستان عزیز.
قبل از آپ امروز می خوام یه چیزی بگم.
من وقتی این وب رو زدم بیشتر خواسته های شما مد نظرم بود ولی میبینم که هیچ نظری نذاشتین.
شما می تونید نوحه ها و واحدهای قدیمی رو تو نظرات از من درخواست کنین یا حداقل یه نظری تا دلگرم به ادامه کار تو این وبلاگ بشیم. امیدوارم از حالا به بعد درخواست هاتون رو ببینم.
برای این پست نوحه جدیدی از ایمان میرشکاری گذاشتم. امیدوارم خوشتون بیاد فقط اگه کیفیتش پائینه برای اینه که با موبایل ضبط شده به بزرگواری خودتون ببخشید. 


"شام جانسوز شه کون و مکان است شیعیان(ایمان میرشکاری)"

 

مرواتون همه ساله باشه انشاالله

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام . خسته نباشید . دستتون درد نکنه . وبلاگ با حالی داری . من عاشق عزاداری های هر سال بوشهر هستم . مرواتون همه سال بدرود .

علیرضا یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز . از بخشو چیزی داری ؟

سلام
چشم. منتظر باش

بهار(دختر غریب بارون) سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.baharebarooni.mihanblog.com

سلام پسر داغ و پر جنب و جوش لیان
مراسماتون خیلی جالبه به نظرم خیلی داغه
مشتاقم یه روز این مراسم را از نزدیک ببینم
بمونی پسر لیان
هااااااااااااااااا
بهاربارونی

احمد معرفت جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام فایل قابل دانلود نیست لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم؟
در صورت امکان متن نوحه هم بگذارید ممنونم

سلام دوست عزیز.
ممنون که به وب لاگ خودت سر می زنی.
دوست من شما اگه با این فایل مشکل داری باید توضیح بدم که من این فایل رو زیپ کردم.
شما اول توی سایت فورشد ( این هم لینک دانلود نوحه
http://www.4shared.com/file/35981918/3a9f55a1/wwwavaye-lianblogskycomshame_jansoz.html
وقتی که توی این لینک رفتی تقریبا پایین صفحه نوشته Download file روی اون کلیک کنی دانلود می شه.وقتی دانلود شد اون رو باید از زیپ خارج کنی. روش راست کلیک می ;نی Extract All فایل از زیپ خارج می شه.
اگه باز مشکل داشتی به آی دیم پی ام بده.

فواد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.vayhoseyn.blogfa.com

سلام دوست عزیز.کارت عالیه دلسردنشووبه هدفت تو این کار فکرکن !ما همه با همیم ومثل همیم!از سایتت خوشم اومد به سایت ما هم سر بزن!هیئت مکتب الحسین بابلسر(مازندران)

فواد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.vayhoseyn.blogfa.com

شرمنده می تونی انتشاراتی به من معرفی کنی که اشعار مداحای شمارو چاژ کرده باشه؟برا محرم به ای شعرا نیازمندم خیییییلی!ممنون میشم به ایمیلم جواب بدی!منتظرم

فواد شنبه 25 مهر 1388 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.vayhoseyn.blogfa.com

شرمنده می تونی انتشاراتی به من معرفی کنی که اشعار مداحای شمارو چاپ کرده باشه؟برا محرم به این شعرا نیازمندم خیییییلی!ممنون میشم به ایمیلم جواب بدی!منتظرم

artin سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
با تشکر از معرفی اداب عزا داری بوشهری میخواستم از شما یه درخواست کنم من تعدادی از cd های عزاداری بوشهری که واحد می خوانن رو میخوام .
امیدوارم بتونید به من کمک کنید .
لطفا به من ایمیل بزنید.

shahrokh چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

دستون درد نکنه - ولی من نتونستم آهنگها رو دانلود کنم .

بندر انزلی

shahrokh چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

اگه امکان داره آهنگهای آقای ایمان شکاری رو به ایمیل من بفرستید . ممنونم .

بندر انزلی

امید یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

salam dooste aziz man daram az avale saiteto negah mikonam va mikham az hamin al an behet khaste nabashid begam chon maloome ke adame ba saligheii hasti omidvaram hamishe dar karat movafagh bashi amma man ye tagha zaii daram shayadam beram jolo tooye vebloget bebinamesh amma hala behet migam ke age dari noheye shie zan be sare ghadimiro baram linkesho befrestid kheyli doosesh daram
شیعه زن به سر ...مرحوم بخشو

یک جنوبی از دبی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

خیلی عالی بود .همه لینک های دانلودتان عالیه.اجرتون با امام حسین(ع).

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد