آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

آوای لیان

عزاداری سنتی بوشهر

عزاداران اربعین است

سلام بر دوستان عزادار.
اول از همه منو ببخشید که دیر وب لاگ رو به روز کردم. سعی می کنم تو این پست جبران کنم.
انشاا... مروای همگی همه ساله باشه.

یزله محله زیارتی ها عصر اربعین

 

سینه مسجد دهدشتی

 

نمایی از صحن مسجد بهبهانی


برای این پست هم ۳ تا واحد اربعین آماده کردم.
دوستان عزیز اگه درخواستی دارین تو نظرات پست آخر بزارین.
یکی از دوستان تو پست اول من در خواست متن واحد "ای عزادار حسین ابن علی گوش نما" از آقای محمود موجی رو داشتن که تو همین پست می تونه اون رو ببینه.

واحد جدید گراشی اربعین ۱۴۲۹                                    متن واحد               دانلود

واحد سید کمال مهیمنی اربعین ۱۴۲۹                                                       دانلود

واحد ایمان میرشکاری اربعین ۱۴۲۹                                                           دانلود

واحد ایام محرم "ای عزادار حسین ابن علی گوش نما"         متن واحد

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید ملکشاهی شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.bakhsho.blogfa.com

آقا دستت درد نکنه چون که خیلی باید تایپ کنی ووبلاگ بنویسی من سعید ملکشاهی از شاهین شهر اصفهان هستم و اگه خدا قبول کنه سنت نگه میداریم و مداحی بوشهری انجام میدهم چند وقت از سایت شما دیدن میکنم سایت خوبیه مروا همه ساله فقط اونجا هستی متن نوحه و خود نوحه به صورت صوتی یادت نره هر جور که لازم باشه جبران میکنیم در ضمن من خرمشهری هستم ولی بزرگ شده کمپ مروارید نیروگاه اتمی بوشهر کارت درسته موفق باشی

علی جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.busher14.com

سلام دوست عزیز مایل به هم کاری در سایت ما هستید؟اگه مایل به هم کاری بودید به میل من اطلاع بدید.
با احترام

سلام
خیلی جالبههه
زیباست هر چند عزای غم است.......ولی باز هم زیباست
بمونی گلپسر
بهاربارونی

علی یکشنبه 19 اسفند 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

اقا دیدم خیلی ازت ممنونم به والله شرمنده شدم چون من هیچی ندارم که به خوام برات بفرست سایتت اونقدر پر مهتوا و کامله که من چیزی هم به خوام نمی تونم بهش اضافه کنم فقط می گم مروات همه سال اجرت با امام حسین (ع) و مادرش صدیقه زهرا(س).
راستی عزاداری ۲۸ صفر رو هم وارد می کنی؟

نظر لطفتونه.
حتما علی جان.

احمد معرفت دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 01:28 ب.ظ

با سلام در صورت امکان نوحه های ایام فاطمیه را هم بهمراه متن انها چاپ کنید

به مناسبتش که رسیدیم حتما

قاسمی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 07:46 ق.ظ

باسلام وبلاگ خوبی داری ولی دانلودنمیشه واقعاٌدستت دردنکنه من خودم یکی ازنوحه سازان هستم عجرت باامام حسین(ع)

ممنونم رفیق.
کودوم دانلود نمی شه؟
بگو تا چک کنم.

علی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

علی اقا سلام خدا قوت بابا بازم گل کاشتی راستی یه نوحه از می خواستم اگه لطف کنی برام تو پست بعدی بزاریش مدیونم کردی البته اسم نوحه رو بلد نیستم فقط می دونم که قسمتی از اون می خونه :«تیر تیغ امد سنگ آمد وای من غرق خون شد چهره نورانی مولای من» اگه لطف کنی همراه با سبکی اقای گراشی خونده برام بفرستیش منت سرم گذاشتی اخه من خودم نوحه خونم ولی بعضی از نوحه ها رو ندارم بازم ازت متشکرم

حتما دوست من.
ولی این واحد رو گراشی نخونده. این واحد رو آقای دشتی فرد(ناخدا) اجرا کرده.

سعید پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

ببخشید نوحه های ایمان میرشکاری رو میخواستم.با نوحه های شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان.مرواتون همه ی سال.

به زودی با همین نحه ها و واحدها وب لاگ آپدیت میشه دوست من.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

نوحه ایام فاطمیه نذربی بی دوعالم حضرت زینب سلام ا...علیه
؛خورشیدجهانتاب علی؛
دلخون مولای جهان ازغم هجرزهراست امشب غمدیده علی خانه مولا غوغاست
یثرب اندوه عزاست=====چون دشت کرببلاست
شیعیان شام عزادردوسراگشته بپا زینب باشورونواغمزده زین جوروجفا
زین غم گردیده حزین======دلخون ازباربلاست
یثرب اندوه ...
(اوج)
سلمان عماروابوذرهمه درافغانند همراه علی تابوت بردوش و گریانند
عالم زفراق اوبی سرو بی سامانند
بیت الحزن این دنیا====یکسرزغم زهراست
یثرب اندوه ...
(اوج)
زهراخورشیدجهانتاب علی خاموش است اندوه و پریشانی با حسنین همدوش است
ازکون و مکان افغان ناله و غم در گوش است
ازهجردخت نبی=====خون به دل ارض و سماست
بثرب اندوه ...
شیون و شورودگریکسره درشمس و قمر چون زهراگاه سحربسته زغم بارسفر
؛موجی؛تاروزجزا=====عالم چون نوحه سراست
التماس دعا----موجی

محمود موجی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

باسلام وعرض معذرت درمتن قبل از نام نوحه نام پربرکت حضرت زینب سلام ا...اشتباها بجای نام مقدس حضرت زهراسلام ا...علیه تایپ شده که بدینوسیله اصلاح می گردد.


با احترام}}}{{{التماس دعا
موجی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد